REGULAMIN ZGŁASZANIA
OBIEKTU NOCLEGOWEGO I/LUB GASTRONOMICZNEGO
§ 1. ZASADY OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady zgłaszania i zamieszczania przez ogłoszeniodawców ogłoszeń na stronie internetowej Powiatu Jasielskiego https://turystykajaslo.pl/
- Niniejszy Regulamin nie reguluje zasad korzystania z funkcji w/w strony internetowej innych niż zgłaszanie i zamieszczanie ogłoszeń.
- Ogłoszeniodawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią i stosowania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie prawa do zarządzania serwisem przysługują wyłącznie Starostwu Powiatowemu w Jaśle.
- Administrator strony internetowej zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji oraz zastrzega sobie prawo usuwania z serwisu https://turystykajaslo.pl/ ogłoszeń bez uprzedniego powiadomienia ogłoszeniodawcy.
- Zamieszczanie ogłoszeń na przedmiotowej stronie internetowej jest bezpłatne.
§ 2. ZASADY ZAMIESZCZANIA OGŁOSZEŃ
- Informacje zamieszczone w ogłoszeniach dotyczą wyłącznie obiektów noclegowych oraz gastronomicznych.
- W celu umieszczenia informacji o świadczeniu usług noclegowych i/lub turystycznych należy wypełnić załączony „Formularz zgłoszenia obiektu noclegowego i/lub gastronomicznego”, następnie podpisany przesłać w formie skanu lub zdjęcia na adres promocja@powiat.jaslo.pl.
- Zamieszczenie ogłoszenia składa się z następujących etapów:
a) zapoznanie się z Regulaminem;
b) wypełnienie oraz podpisanie formularza;
c) odesłanie formularza w postaci skanu lub zdjęcia.
- Starostwo Powiatowe w Jaśle nie bierze odpowiedzialności za prawdziwość oraz aktualność zamieszczanych danych.
- Aktualizacja danych odbywa się na wniosek ogłoszeniodawcy, na zasadach identycznych jak w przypadku zamieszczania ogłoszenia. Zachęca się do zgłaszania zmian do zamieszczanych danych, aby informacja o działalności była zawsze aktualna.
- Korzystanie z usług zgłaszania i zamieszczania ogłoszeń jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.